העגלה שלי (0)

עגלת הקניות שלך ריקה!

Continue shopping

תקנון האתר

האתר הינו חנות וירטואלית המופעלת על ידי Bennaf (להלן: "החנות") ע.מ. 065963332 בכתובתhttps://www.bennaf.co.il/  להלן: "האתר".

החנות משווקת לקהל לקוחותיה מוצרים לכל רחבי הארץ. החנות אינה מוכרת ללקוחות מחוץ לישראל.

 

  1. כללי
    • תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב בינך כמשתמש באתר (להלן: "המשתמש") ובין החנות. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידך באתר ועל כל רכישה שתתבצע על ידך באמצעות האתר, אנא קרא/י תקנון זה במלואו ובעיון. כותרות התקנון והסעיפים הנן לצרכי נוחות בלבד
    • גלישה באתר ו/או רכישת מוצרים המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג לפי התקנון. אם אינך מסכימ/ה לתנאי מתנאי התקנון, את/ה מוזמנ/ת ליצור עימנו קשר דרך המייל support@bennaf.co.il ולהימנע משימוש באתר.
    • החנות רשאית לשנות את התקנון, לבטלו ו/או להחליפו בכל עת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וכן לפי הוראות כל דין. בכל מקרה של סתירה בין הוראות התקנון לבין הוראות תכנים אחרים באתר, יגברו הוראות התקנון.
  2. שימוש באתר
    • השימוש באתר נועד למטרות פרטיות ואישיות בלבד ואינו מיועד למכירה סיטונאית. חל איסור לעשות שימוש באתר לצורך הפצת מוצרים לצד ג' ו/או לצורך קיום עסק כלשהו שעניינו מכירת המוצרים הנרכשים באמצעות האתר.
    • החנות שומרת לעצמה את הזכות להגביל את מספר היחידות מכל מוצר שלקוח רשאי לרכוש ממגוון המוצרים, בעת ביצוע הזמנה באתר.
    • החנות שומרת לעצמה את הזכות להגביל, למנוע ו/או לבטל הזמנות ורכישות אשר החנות סבורה לפי שיקול דעתה שבנסיבות העניין הן נועדו לצורך מטרה מסחרית ולא לשימוש אישי לרבות, סדרת רכישות של אותו מוצר בידי אותו לקוח ו/או אל אותה הכתובת ו/או בתדירות גבוהה ו/או רכישות בזמן סמוך זו לזו וכדומה כאשר במצטבר נרכשו מספר יחידות העולה על מספר מוצרים סביר. למען הסר ספק, מובהר כי המגבלות המתוארות לעיל תקפות גם לגבי כל מוצר שנמכר באתר במסגרת מבצע או מכירה מיוחדת באתר.
    • החנות שומרת על זכותה לשנות את מדיניות הגבלת כמות היחידות הנרכשות כמפורט לעיל מעת לעת, הכל לפי שיקול דעתה הבלעדי והמלא.
  3. השלמת רכישה
    • פעולת הרכישה תאושר רק עם קבלת אישור תשלום עסקה באמצעותה שולמה התמורה. כל עוד לא התקבל אישור תשלום, לא יהיה כל תוקף לפעולת הרכישה באתר על ידי המשתמש.
  4. מדיניות זמני אספקה ומשלוחים
    • ככלל, זמן האספקה המשוער הינו 3 – 7 ימי עסקים (למעט מוצרים מוחרגים בהתאם למדיניות המשלוחים הזמינה באתר)
    • זמן האספקה זה הינו מרגע אישור קבלת ההזמנה בשעות הפעילות של החנות. הזמנה שתתקבל לאחר שעות הפעילות, יום האספקה יהיה כאילו הוזמנה ביום העסקים הבא.
    • בישובים מרוחקים מאזור המרכז אשר שליחינו מגיעים אליהם בתדירות נמוכה, יתכנו עיכובי אספקה של 1-2 ימי עסקים נוספים על זמן המשלוח הנקוב.
    • המוצרים המוצגים באתר זה עשויים שלא להיות זמינים באופן מידי בחנות. במקרה של מחסור במוצר, תושלם ההזמנה רק עם קבלת המוצרים בחנות.
    • ייתכנו זמני אספקה ארוכים יותר ככל שהדבר מותר על פי דין, בפרט במקרים של העדר זמינות המוצר בישראל וככל שהספק נדרש לייבוא של המוצר המבוקש; וזאת בתיאום עם המשתמש.
    • המחירים באתר כוללים משלוח עד לבית הלקוח בהפצה ישירה. לאיסוף מבית העסק יש לפנות ישירות לחנות, בדרכי ההתקשרות עם שירות הלקוחות המצוינים באתר.
    • למען הסר ספק, החנות אינה מספקת מוצרים מחוץ למדינת ישראל.
  5. חוסר זמני/קבוע במלאי
    • המשתמש מודע ומסכים לכך כי על אף מאמצי החנות לוודא שהאתר עדכני בכל עת, לעיתים ייתכן שמוצרים מסוימים המופיעים באתר יאזלו מהמלאי אצל החנות והחנות אינה מתחייבת כי מוצר מסוים נמצא בכל עת במלאי. החנות אינה מבטיחה קיומו של מלאי בכל העת, ואין להסתמך על כך.
  6. חסימת משתמש ו/או ביטול הזמנה
    • החנות רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, לבטל כל הזמנה ו/או למנוע ממשתמש שימוש באתר ו/או לרכוש מוצרים באתר, באמצעות חסימתו, לרבות, (ומבלי לגרוע) בכל אחד מהמקרים הבאים:
      • המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין ו/או הפר תנאי מתנאי תקנון זה.
      • המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחנות ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או בכל צד שלישי.
      • המשתמש מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים ו/או מטעים.
      • במקרה ונפלה טעות בתיאור המוצר ו/או במחירו
      • אם יתברר כי ביצוע ההזמנה היה כרוך בביצוע פעולה לא חוקית או מנוגדת לתנאי התקנון.
    • הודעה על ביטול ההזמנה יכול שתימסר למשתמש בטלפון ו/או בכתב לכתובת דואר אלקטרוני המעודכנת אצל החנות, על פי שיקול דעתה של החנות.

 

  1. מדיניות ביטולים והחזרות מוצרים
    • מדיניות הביטול (למעט מוצרים המוחרגים על ידי משרד הבריאות), כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שתוקנו מכוחו ("דיני הגנת הצרכן") ואין באמור בסעיף שלהלן לגרוע ממנו.
    • ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
    • מטרת הוראות מדיניות זו להציג את התנאים לביטול עסקאות רכישה של מוצרים אשר נרכשו אך ורק באתר האינטרנט של החנות וכן את אופן החזרת המוצרים שנרכשו.
    • בהחזרת מוצרים, כמו ביתר פעילותה, דואגת החנות לפעול בהתאם להוראות הדין, לרבות דיני הגנת הצרכן ונהלי משרד הבריאות.
    • ביטול עסקה

משתמש שבחר לרכוש מוצר (להלן: "הרוכש") באתר מחויב לבדוק את המוצר שרכש מיד עם קבלתו.

  • הרוכש יהיה רשאי להחליף או להחזיר מוצר בהתאם להוראות מדיניות החזרת המוצרים הזו, חוק הגנת הצרכן, התשמ"א- 1981 (להלן: "החוק") ונהלי משרד הבריאות.
  • למען הסר ספק, לא תתאפשר החזרת המוצרים שהחוק ונהלים שונים של משרד הבריאות אוסרים על החזרתם:
  • טובין פסידים, תרופות, תוספי תזונה (המהווים תכשיר כהגדרתו בפקודת הרוקחים [נוסח חדש] תשמ"א-1981), ציוד רפואי מתכלה, טובין שיוצרו בהתאמה אישית ובמיוחד עבור הצרכן בעקבות העסקה, מלבד במקרים של טעות במשלוח או תנאי הובלה לקויים.
  • בהתאם לחוק, זכות הביטול תעמוד לרוכש למשך 14 ימים, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור בכתב על ביצוע העסקה ותנאיה, לפי המאוחר.
  • על אף האמור, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים, שגילם 65 ומעלה ועולים חדשים רשאים לבטל עסקת מכר מרחוק (עסקה שנעשית ללא נוכחות משותפת של שני הצדדים לעסקה) תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת הנכס או המסמך המסכם את פרטי העסקה. אפשרות זו תינתן ללקוח רק אם ההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העסק ללקוח בטלפון או בצ'אט (דוא"ל אינו נחשב "שיחה"). אזרחים ותיקים המבקשים לבטל עסקה יידרשו להציג תעודה רשמית (כגון תעודת זהות או דרכון) המעידים על גילו. ניתן יהיה להציג את התעודה בווצאפ או דואר אלקטרוני.
  • רוכש המבקש לממש זכות זו, נדרש להודיע לחנות על ביטול העסקה של רכישת המוצר ובה ימסור את הפרטים הבאים: שמו המלא, מס' תעודת הזהות, שם המוצר, תאריך הרכישה, אמצעי התקשרות עימו וכן (להלן: "הודעת ביטול"). כמו כן, בכל מקרה של ביטול עסקה, יידרש הרוכש להציג לחנות בהודעת הביטול, גם העתק חשבונית, המעידים על עצם ביצוע העסקה עם החנות או – ככל שהלקוח מציין שאינם בידיו, כל הוכחה אחרת, לשביעות רצון החנות, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.
  • הרוכש יעביר את הודעת הביטול
    • בעל פה, בשיחת טלפון לשירות הלקוחות או בהודעת ווטסאפ.
    • באמצעות דף טופס ב-"צור קשר" באתר  bennaf@co.il
    • במייל – support@bennaf.co.il
    • בביטול עסקה עקב פגם, אי התאמה במוצר שסופק למוצר שהוזמן, איחור באספקה או כל הפרה אחרת מצד החנות באספקת המוצר, תחזיר החנות בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הרוכש, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום נוסף.
  • במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר תחזיר החנות בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תזכה את הרוכש בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויותיה בהתאם להוראות החוק. עלות המשלוחים של ההזמנה תחול על הרוכש ותשולם על ידו
  • הרוכש מתחייב להחזיר את ההזמנה שמעוניין לבטל עד 10 ימי עסקים.
  • החנות שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את הרוכש אם הוחזר המוצר בהתאם לסעיף 7, כשהוא לא תקין, לא שלם או לאחר שנפגם
  • אופן החזרת התמורה:
    • החזרת התמורה ששולמה עבור המוצר במקרה של ביטול עסקה תהיה בהתאם להוראות החוק, ובכפוף לתנאים הבאים:
      • ככל שדרשה זאת החנות – הציג הרוכש חשבונית, המעידים על ביצוע עסקת הרכישה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.
      • החזרת התמורה תיעשה בכרטיס אשראי בלבד
    • התמורה שתוחזר תהיה בגובה הסכום ששולם עבור המוצר שנרכש בניכוי דמי ביטול כדין
  • מועד החזרת התשלום יהיה בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, כלומר במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר מ-14 (ארבעה עשר) ימי עסקים ממועד הביטול.
  • החזרות יש לתאם ולשלוח לכתובת החרושת 72, קרית ביאליק, מיקוד 2751172
  • במקרה של החזרת המוצר, יש לפנות תחילה למוקד שירות הלקוחות, לתיאום ההחזרה:

 

  1. אישור התקנון

בעת ביצוע הרכישה, מצהיר המשתמש כי הוא מודע לתקנון האתר ולכללים החלים על רכישת מוצרים באמצעות אתר החנות. כמו כן, מצהיר המשתמש שהוא מכיר כללים אלה, מסכים לתחולתם על פעולת הרכישה וכי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד החנות ו/או מפעילי האתר ו/או מי מטעמם, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות החנות ו/או מפעילי האתר על פי תקנון זה.

  1. ביטול אספקת מוצרים על-ידי החנות

 במידה ויתברר לחנות כי אינה יכולה, לספק את המוצרים לרוכש במקום מגוריו, בשל נסיבות שלא ניתן היה לצפותן, תהיה החנות רשאית לבטל את עסקת הרכישה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש. במידה ובוטלה העסקה, כאמור לעיל, תשיב החנות לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו והרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.

  1.  מידע באתר

באתר ניתן למצוא מידע המתפרסם על ידי החנות ו/או יצרנים ו/או ספקים ונותני שירותים העובדים עימה, דוגמת הסברים, מאמרים, פרסומים, כתבות וכד'. החנות משקיעה מאמץ רב כדי לדייק בפרסום המידע הנאסף. במידה ונפלו אי דיוקים, שיבושים או טעויות שנגרמו למידע בתום לב, החנות מביעה התנצלות מראש. ניתן לשלוח תיקונים במידה ונמצאו למייל support@bennaf.co.il

תכונות, דגמים, עיצוב, צבעים או חזות של מוצרים המתוארים או מוצגים באתר, לרבות כל תמונה או הצגה של מוצר הכלולים באתר, הינם לצורכי המחשה בלבד, אלא אם נאמר מפורשות אחרת.

 

  1. הגבלת אחריות
  • על כל שימוש במוצרי החנות יש לקרוא בעיון את העלון לצרכן המצורף לכל מוצר טרם השימוש בו. במקרים של תופעות לוואי בלתי רצויות, יש לחדול מהשימוש במוצר ולפנות מיד לרופא המטפל.
  • החנות לא תישא בכל אחריות לשימוש בתרופות, תוספי מזון, או תכשיר רפואי על ידי הלקוח שלא בהתאם להוראות המטפל של המשתמש ו/או הוראות השימוש /עלון לצרכן.
  • כל המידע אודות המוצרים המפורסמים באתר נמסר על ידי באחריות היצרן ו/או היבואן ו/או המשווקים בלבד והוא נכון למועד בו נמסר לידי החנות. החנות אינה אחראית על מידע זה.
  • השימוש וצריכה של מוצרים הנמכרים באתר נעשה באחריות המשתמש בלבד. למרות כל האמור בתקנון זה, סך כל אחריות החנות בגין כל נזק אשר ייגרם לכל משתמש מוגבל למחיר המוצר הנרכש וכפוף לאחריות הספק
  1. סמכות שיפוט

על סעיפי תקנון זה יחולו דיני מדינת ישראל וסמכות השיפוט תהא נתונה לבית המשפט חיפה.

  1. שירות לקוחות

בכל שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החנות:

בדואר אלקטרוני     support@bennaf.co.il 

בטלפון 0549379599 בימים א'-ה' בין השעות 17:00-10:00

  1. תקנון מבצעים
  • המבצעים המציינים בתוקף עד המועד המצוין או עד גמר המלאי.
  • החנות רשאית להפסיק את המבצע בכל עת
  • התמונות המפורסמות להמחשה בלבד
  1. מדיניות תשלומים
    • כרטיס אשראי – כל כרטיסי האשראי פרט לכרטיס אמריקן או דיינרס
  • תשלום ב bit – למספר טלפון 0549379599 (יש ליצור קשר טלפוני לפני)
  • תשלום בPaybox – למספר טלפון 0549379599 (יש ליצור קשר טלפוני לפני)